tisdag 10 januari 2012

Vilken dag!

Så otroligt mycket att göra på jobb! Orderna bara dröser in och tempot har varit högt. Det har inte ringt så mycket, men det har varit många mail och fax-orders.

Vi har även haft möte idag Blev lite prat om vårt nya datasystem SAP, som vi ska köra igång med nu i vår. Ska bli jättekul och spännande!

Säljaren som jag pratade bloggade om i går, MEK, kom ju också och hälsade på. Jättekul att få träffa honom igen! Och han tyckte det var roligt att få träffa oss alla, för ME har han bara pratat med i telefon. Ja, det blev lite prat om den del kunde och vi berättade lite hur det fungerade för oss med orderläggning mm.

Ikväll fick jag åka med MP hem och när vi kom hem började jag med maten och MP tog Eyla. A ska diska.
Egentligen skulle jag ha velat träna, men jag väntar en dag till innan jag börjar. Förkylningen är mycket bättre idag , men för säkerthet skull väntar jag en dag till. Men jag tänker gå ut och gå en sväng. Har kryp i benen..

Inga kommentarer: