onsdag 11 januari 2012

Lång dag!

Eftermiddagen blev inte mycket bättre än vad förmiddagen har varit. Så otroligt mycket att göra! Men jag har haft tur, för mina kunder har varit bra, medan både GB och ME har haft ganska mycket problem. Så jag ska verkligen inte gnälla!

Blev hämtad av MP idag och han körde ner mig till stan (Trelleborg), där jag mötte  Anna. Vi hade ett ärende att uträtta tillsammans. Under tiden körde MP hem, gick ut med Eyla och började maten. Så det var rena lyxen när jag och A kom hem, för maten var klar! Idag var det Korv stroganoff, som stod på matsedeln. Givetvis ett Viktväktar-recept och så otroligt gott det var! Tack MP!

Efter maten diskade jag, duschade och nu sitter jag och tittar på Kungliga Lasarettet och bloggar. Mer än så blir det inte tid till och ingen ork heller!

Tänk att det redan är torsdag i morgon och snart är det H E L G! Gillas, eller hur?

Inga kommentarer: