måndag 2 januari 2012

Måndag morgon!

Det har varit dåligt med sömnen i natt igen. Det har smällt och Eyla har varit orolig och jag hade svårt att koppla av fast jag egentligen var jättetrött. Men till slut måste jag ändå ha somnat. Men det var svårt att gå upp i morse!

Sitter och äter frukost i min ensamhet. försöker vara så tyst jag kan, för I och J ligger och sover i soffan.

Som jag skrev i går, ska jag börja med Viktväktarna idag. Det som är ändrat i deras program, är att det dagliga antalet propoints har gått ner från 29 till 26, som är det minsta man får äta per dag. men samtidigt har veckbonusen gått upp från 35 till 49! Ja, ja vi får väl se hur det kommer att fungera.

Vågen i morse stod på 59,6 kg! Usch, usch ,usch! Men nu är det skrivet och dokumenterat, så nu slipper jag inte undan, eller hur?

Foto: Tant A

Inga kommentarer: