fredag 13 januari 2012

Bussolycka!

Idag fick jag omvärdera mitt fredagen den 13:e tänk. Åkte bussen hem med min kollega MS och vi råkade ut för en bussolycka. Ni kan läsa om det på den här länken:

http://www.trelleborgsallehanda.se/trelleborg/article1598532/Buss-och-latbil-i-krock.html

Jag och min arbetskamrat satt längst bak i bussen, till höger om siffrorna 146. Fotona har jag lånat från Trelleborgs Allahanda och det är en kille som var med på bussen som heter Rikard Lehman och som fotade samtidigt som jag tog bilder med min mobil. Jag pratade lite kort med honom och jag hoppas han ursäktar att jag har använt hans bilder i min blogg. Min egna bilder orkar jag inte titta på i dag. Och jag tror inte de blev så bra, om jag ska vara ärlig..

Foto: Rikard Lehman
Baksidan på bussen. Jag satt till höger om det röda sätet vid 6:an.

Foto: Rikard Lehman

Foto: Rikard Lehman
Lastbilen som körde på oss.....


2 kommentarer:

Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN] sa...

Fy, så otäckt! Skönt att det gick så pass bra ändå för er! :(

Tant A sa...

Tack ska du ha! Ja, nu när man ser bilderna i efterhand, så fattar man att det verkligen finns något som heter ÄNGLAVAKT.