lördag 14 januari 2012

Storegård!

Min son M och hans flickvän lockade med oss till Storegårds hundpark. Städningen hann nästan bli klar, så det kändes underbart att få komma ut i det KALLA men soliga vädret!

Vi var där ett par timmar och efter det körde vi hemåt och in om och köpte pizza. M och R vill bjuda oss, och det tackar man inte nej till. jag åt bara en halv pizza, så jag är ganska nöjd. Kanske blev det lite mer, men jag räknar det som en halv.

Både på vägen till och från Storegård. körde vi förbi buss olycksplatsen. Kändes overkligt, men jobbigt. Men jag tror det blir jobbigare på måndag, när jag ska åka buss.

Ha en trevlig lördag kväll på er!

2 kommentarer:

johanna sa...

vill du tjäna lite extra pengar på din blogg?
gå in på http://johannamatildah.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt.html och läs mer om hur man gör :)
helt gratis och jag lovar att det funkar!

Kram!

Tant A sa...

Hej!

Jag ska gå in och kicka! Tack för tipsen och ha en bra dag!