söndag 15 januari 2012

Söndagkväll!

Jaha, då är denna helgen också snart över. En verkligt annorlunda helg! Jag önskar att jag kunde sätta ord på hur jag känner innombords, men det är så svårt!

Fredagen blev ju en omtumlande dag. Först hade jag ett jättetrevligt möte med min gullige chef A och sen såg jag fram emot en myskväll med MP, för A skulle till en kompis och sova över. Och så hände bussolyckan på vägen hem och kastade omkull alla mina planer och  det var bara så jäkla otäckt!

Lördagen blev ju som väntat också konstig. Jag kände mig mig tom, engergilös och ledsen. Men samtidigt jätteglad, för jag fick vara med MP, M och R och mysa med hundarna. Sen kom A hem och vi var tillsammans alla och hade det trevlig

Natten till idag, söndag, drömde jag om olycka och vaknade med en jätteknut i magen och den sitter där fortfarande. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Så har det varit hela dagen.

Nu ikväll har jag tonat håret, tagit ett underbart fotbad, skrubbat hela kroppen och smörjt in mig. Har verkligen tagit hand om mitt yttre. Men hur fixar man till det inre?

Inga kommentarer: