söndag 1 januari 2012

Slappedag!

Idag är det en riktig slappedag! MP och jag har slöat i soffan med lite läsning. Just nu sitter MP vid datorn och det gör jag också. Jag har ju sen länge spelat två spel datorn som heter My Free Farm och Molehill Empire. Tycker att det är lite kul tidsfördriv.

Molehill Empire har jag inte spelat på jättelänge.Men jag började idag igen med en ny gård. .

My Free Farm har jag spelat länge känns det som. Men tyvärr har jag upptäckt att jag har missat en del saker och det gör att jag inte kommer vidare på rätt sätt. Det är knöligt, när man saknar vissa saker och inte kan göra uppdragen rätt. Så vad har jag gjort? Jo, startat en ny gård! MP kommer skratta ihjäl sig när han läser det här! Men så är det. Två nya gårdar startade idag 2012-01-01. Kan det bli bättre?



Inga kommentarer: