söndag 8 januari 2012

Atjho!

Nu har jag nyst mig igenom söndagen också. O, vad jag är trött på det här! Näsan rinner och är täppt samtidigt och ögonen rinner och kliar. Man skulle nästan kunna tro att man var mitt uppe i värsta sommarallergi säsongen. Suck!

Detta har verkligen varit en lång och vilsam dag. Har inte gjort mycket idag, det kan jag lova. Men jag känner att jag har behövt att ta det lugnt. I morgon är det dags att börja jobba igen!

Och i morgonbitti jag ska väga mig! Nu får vi se vad första veckan har gett. Jag tror inte vågen visar på så mycket minus, för jag åt ju en kebatallrik i torsdags och sen har jag inte tränat något alls. Och hela min veckobonus har gått. Men jag känner ändå att jag är på rätt väg. Skriver in i morgon vad vågen stod på. Håll tummarna!

Ska faktiskt försöka komma i säng snart. Fast jag inte har gjort något speciellt idag, så är jag helt slut..

Godnattkramar från Tant A

Inga kommentarer: