tisdag 31 januari 2012

Jobb och träning!

Vilken dag det ha varit! Helt otroligt mycket att göra på jobb. Det ringer mycket och kommer in mycket order. Och just nu är det knökfullt med folk på kontoret. Vi ska ju snart ändra om till ett nytt datasystem som heter SAP. Och just nu håller Super-userna på att läras upp och det är nog ett 30- tal olika konsulenter på kontoret, som ska hjälpa oss när det väl sätter i gång. Men jag njuter för fullt!

Rundan jag hittade tog inte fullt en halvtimme, men det är helt ok nu till en början. Ska inte gå den varje lunch, men de flesta gånger ska jag försöka göra det.

När jag kom hem och hade varit hemma en stund ringde det på dörren. När jag öppnade stod det en äldre herreman utanför och frågade om jag var Tant A. Det visade sig att han ingår i valberedningen i vår bostadsrätts förening. Jag har nämligen blivit nominerad att vara med i styrelsen. så han ville bara höra med mig om det stämde att jag var intresserad och det är jag!

När MP och jag hade ätit tränade jag faktiskt på crosstrainern. 20 minuter blev det, så jag är så nöjd så!
Beach 2010, Here I Come!

                                 
 Tant A Beach 2012

2 kommentarer:

Oretuscherat sa...

Finns en fantastiskt läsvärd text som handlar om självkänsla i bloggen som jag har fått mailat till mig från en smart tjej.

Både hon och jag vill jättegärna att så många som möjligt ska läsa och låtas inspireras. =)

Snälla läs först innan du/ni dömer ut det här för en reklmakommentar.

Tant A sa...

Hej!

Har läst och det var tankvärt. Tack för att du delade med dig!