torsdag 19 januari 2012

Mycket att göra!

Det är mycket att göra på jobb och som vanligt tycker jag det är R O L I G T! Mitt allt det struliga som har varit, är det så skönt att ett jobb som man trivs med! Det är så skönt att koncentrera sig på jobb istället för saker som har hänt. Låter det konstigt?

Strax innan 11.00 idag, ringde de från röntgen i Trelleborg och sa att jag kunde komma dit vid 15-tiden. Så 13.45 satte jag mig på bussen och när jag hoppade av, mötte min dotter A mig och följde mig till sjukhuset. Jag trodde väntan skulle bli lång och hade frågat henne innan och hon vill hålla mig sällskap. Och det ville hon. Tack A!

Väl inne på röntgen gick det snabbt och sen fick jag besked att bilderna skulle klara i morgon. Och om inte läkaren ringe, skulle jag försöka nå honom själv. Så nu blir det en ny väntan.

Nu ska jag hoppa in i duschen och i kväll blir det mycket TV-tittande. Först är det Antikrundan och sen är det Criminal Minds. Jippie!

Inga kommentarer: