fredag 20 januari 2012

Äntligen helg!

Fick åka med älskade MP hem och det njöt jag av. Nu i kväll har min dotters kompis A varit på besök. Njuter av att lära känna nya människor, speciellt ungdomar. Förmodar att min mun har glappat något otroligt, men jag tycker det är så kul att prata, prata, prata. Jag är intresserad av ungdomar och njuter av att höra dem planera sitt liv. Så till alla ungdomar säger jag: Ta för er av livet, ni får bara en chans. Gör det bästa av det, men gör det som är bäst för er, inte för någon annan!

Eftermiddagen på jobb innebar en otroligt massa jobb och som ni alla vet ÄLSKAR jag det!

Läkaren ringde mig aldrig i dag, så jag ringde upp själv och fick besked att det var stängt på avdelningen. Jag blev så snopen och arg! Varför kunde de inte talat om det för mig tidigare?? Så nu får jag gå hela helgen och oroa mig. På måndag vid 9-tiden ska jag ringa igen.

Jag måste berätta, jag fick en jättetrevlig kommentar från en tjej som heter Louise idag och jag blev så otroligt stolt och glad! Tack Louise!

Önskar er alla en trevlig fredag kväll!

Inga kommentarer: