söndag 15 januari 2012

Söndag!

Sov länge idag eller försökte åtminstone. MP lät mig ligga kvar och tog Eyla själv på morgonrundan. Och jag försökte somna om, men någon av våra grannar började banka/hamra och det var lönlöst att ens försöka somna. Jag läste lite, men allt bankande gjorde det jättesvårt att koncentrera sig. Så jag gick upp istället.

MP och jag åt frukost och hade en lång diskussion om hundar och hunduppfostran. Kul! Vi tänker samma, men MP har så mycket mer erfarenhet än vad jag har. Men jag känner mig stolt som en tupp, när han tycker jag resonerar rätt!
Tant A är stolt som en tupp!


Idag blir det att städa klart det vi inte hann igår, för att vi gav oss iväg till Storegård. Och sen ska vi skriva veckohandlings listan till i morgon och eventuellt ska vi åka och hälsa på min svärfar i Tygelsjö. Vi får se hur det blir.

Inatt har jag drömt om olyckan, så jag har vaknat med en olustkänsla som inte vill släppa. Obehagligt!

Inga kommentarer: