söndag 8 januari 2012

Snörvlar och nyser!

Nyser och snörvlar. Ja, så har de senaste dagarna varit för mig! Usch, jag hatar att vara förkyld! Men mer än så är det inte, har ingen feber, bara snörvel och nysningar!

MP tog Eyla  morse, medan jag fixade frukosten. Och nu har jag diskat upp och kan sätta mig vid datorn med gott samvete. Har suttit och tittat i fototidningar och kom ju på att jag skulle lägga in en bild på vilken kamera jag använder! Jag har en Sony A33 med ett Tamron 18-200 objektiv.

Sony A33



Sony A33 har vikskärm vilket är perfekt vid makrofotografering!


Tamron 18-200 objektivet som jag har ärvt efter MP!


Jag är jättenöjd med både min kamera och mitt objektiv, men drömmen är att kunna köpa Tamrons 18-270. Jag vet att det inte är så stor skillnad, men jag sätter ändå upp det på min "vill ha-lista"

Tamron 18-270! Vill ha!

Inga kommentarer: