söndag 29 januari 2012

Söndag - del 2

Det blev en tur till Albäck med kameran. Jag klädde på mig ordentligt, satte hörlurarna i öronen och hängde kameran över axeln och sen började jag gå. 40 minuter senare var jag framme och började strosa runt. Tog lite olika bilder som jag är ganska nöjd. När jag hade varit där ca en halvtimme och kom gående över den ena bron, fick jag se någon jag kände igen... men ändå inte.... Personen i fråga log hjärtlig och det var inte förrän jag kom närmre och fick se ...EYLA, som jag kände igen min egen man! Ha, ha!

Han hade lånat ut bilen till M och R och precis när jag hade gett mig iväg till Albäck, kom han på att han nog också var pigg att fotografera. Så han tog bilen och Eyla och skulle överraska mig! Gissa om jag blev förvånad och GLAD!

Foto: Tant A

Foto. Tant A

Foto: Tant A

Foto: Tant A

Foto: Tant A

Foto: Tant A

Vi var i Albäck i nästan två timmar, sen körde vi hem och fikade medan jag satt någon timme med mitt pussel. Så denna söndagen har varit riktigt vilsam, med mycket frisk luft!

Inga kommentarer: