måndag 2 januari 2012

Första arbetsdagen

för i år, har varit lugn och fin. Det har inte ringt så mycket och orderna har kommit lite då och då. Vi har haft att göra, men det har varit lugnt ändå.

På lunchen träffade jag min mamma och vi gick runt och pratade lite. Hon hade bakat kanelsnäckor, som jag skulle ta hem till A och MP. Själv får jag ju avstå....

Det har varit kul att träffa både GB och ME och vi har haft chans att prata. Alla tre av oss ska försöka hålla igen. GB har också gått på Viktväktarna tidigare och skulle börja igen. ME har däremot aldrig varit med, men på lunchen så hann jag hjälpa henne att starta upp Viktväktarna Online. Så vi är riktigt taggade alla tre och vi stöttar varandra!

Nu har jag i alla fall slutat och ska rusa ner till bussen. I kväll är det veckohandling som gäller och sen eventuellt träning. Får se hur jag hinner!

Inga kommentarer: