onsdag 28 december 2011

Väska från Esprit-del 2!

Jag bestämde mig för väskan och köpte den efter jobb! Först gick jag en runda i lite olika väskaffärer och jag hittade 1000 olika fina väskor som jag skulle vilja! Men jag bestämde mig för att köpa Esprit väskan och är nöjd med mitt val!

MP bara skrattar och skakar på huvudet. Han tycker jag har alldeles för många väskor...men är man väskoman, så är man. Så det så.

På jobb har det gått som vanligt, dvs bra! Och kul är det. Nu har vi i alla fall snart avklarat "mitt-i veckan"-dagen och nu väntar duschen.

I morgon är det torsdag och A ska på hockey. Vad hon nu har där att göra. Kan ju inte vara så kul att åka in för att se på ett lag som förlorar och förlorar och förlorar. Den där förbannelsen som vilar över Malmö Redhawks har inte släppt än. Men det kanske ändrar sig nu är Patrik Sylvegård ska bli assisterande tränare till laget. Vi håller väl tummarna, eller hur.

Lycka till i morgon Malmö Redhawks

Inga kommentarer: