onsdag 7 december 2011

Oliva Eco by CCS!

Jag tittade igenom mitt badrumsskåp igår och hittade den här serien längst in i skåpet.  Jag köpte den i våras och hade sparat det för att använda, när min ordinarie hudvårdsserie var slut. Men har helt glömt bort den. Men bestämde mig i går att jag skulle testa den ett tag nu.Så min kära L300-serien får vila någon vecka.


Moussen känns likvärdig med L300:s. Natt krämen och ögonkrämen provade jag igår kväll och det kändes helt ok. Dagkrämen testade jag i morse och får säga detsamma. Känns mjuk och skön och än så länge har jag inte fått någon konstig reaktion som kliande ögon eller så. Får väl testa några dagar till, för sen borde det visa sig om jag tål den eller inte.

Något jag tycker är positivt med serien är ju att den är EKOLOGISK! Inte helt fel, eller hur? Är det någon annan som har provat den och vad tycker ni i så fall om den?

Inga kommentarer: