torsdag 1 december 2011

Servettdecoupage!

Det blev ett lunchbesök på Panduro Hobby! Men det blev ingen dörrkrans ,utan jag köpte ett servettdeckoupage-kit istället:

                                                       Servettdecoupage-kit


Och så köpte jag  pappersunderlägg som jag ska göra servettdecoupage på. Får  ju börja med något lätt och glasunderlägg kan man väl aldrig få för många av eller hur?


Jag höll på med detta för ganska så många år sedan och har dekorerat en bricka, en kruka, en glasskål och även gjort en tavla. Men som sagt, det är ganska så många år sedan. Och jag tyckte det var jätterolig när jag höll på med det. Så idag när jag kom in på Panduro Hobby, blev jag ju JÄTTESUGEN att testa det igen. Är det någon annan som håller på med servettcecoupage, får ni gärna höra av er!

Gå gärna in på den här länken om ni vill veta mer om SERVETTDECOUPAGE http://design.silverfall.se/

Inga kommentarer: