onsdag 14 december 2011

Blandad dag..

Låter lite konstigt kanske, men jobbsmässigt har den faktiskt varit det. Förmiddagen har varit ganska så lugn och ingen ringde när jag hade lunchvakten. Men sen helt plötsligt, i eftermiddags, började det ringa lite mer. Det blev också mer order på både mail och fax. Och det är kul! Hade en del att arkivera, så jag stannade kvar en stund efter jobb och gjorde klart.

Nu ikväll har jag faktiskt tränat igen. Körde samma hårda tempo som i går och sitter nu och pustar och flåsar. Men känner mig ganska stolt över mig själv!

MP har också varit duktig!Han har sprungit upp och ner i källaren och hämtat upp julkartongerna. I morgon tänkte jag klä granen. Förra året hade jag bara röda kulor i, men i år ska jag ha röda och silverfärgade. Lägger in bild i morgon på hur det blir. Jag ÄLSKAR att klä granen!

Inga kommentarer: