fredag 16 december 2011

Kort dag!

Det blev en kort dag idag. Jag slutade redan till lunch. Hade frågat min chef tidigare och det var ok. Jag hade lovat min dotter A, att vara med henne när hon skulle tatuera sig. Efter det gick vi och köpte lite julklappar och sen bar det av hemåt.

När vi kom hem, gick jag ut en snabb runda med Eyla och sen bar det av ner på stan igen. Vi ska nämligen vara hundvakt till Chiefen, för M och R ska på julfest, så jag hade erbjudit mig att komma och hämta honom. R bjöd på te och skorpor och sen bar det iväg hemåt igen med Chiefen. Det var första gången jag gick själv med Cheifen. MP brukar hålla honom, men nu var det alltså jag som gjorde det. Och det gick bra, visst drar han, men inte alls så mycket som jag trodde. Men han är ett riktigt muskelknippe!

Nu ska snart hundarna få mat, sen ska vi ut med dem och därefter ska vi äta LASAGNE! Och för min del blir det ett gott rött vin till. A ska iväg till pojkvännen så det blir bara MP och jag hemma. Med hundarna....

Cheifen och Eyla

Inga kommentarer: