söndag 4 december 2011

Alldeles för fort!

Det är vad jag tycker att den här dagen/helgen har gjort.Varför kan man inte bromsa tiden? Blir så frustrerad när jag märker att tiden inte räcker till! Har så många planer och så helt plötsligt upptäcker jag att helgen snart är slut/över. Och så sitter jag där med 1000 saker jag inte har fått gjort! Grrr! Så det stämmer nog som min älskade MP säger, jag är en TIDSOPTIMIST!
Men det har varit en trevlig söndag. M och R har varit här och R hade bakat supergoda lussekatter, som vi åt tillsammans med pepparkakor, ädelost och glögg. Mums!

Och jag har fixat datorn. Virussökt den, gjort diskfragmentering och lagt in Skype! Och jag har målat träbrickan, som jag nämnde om i går. Så nu är den vit och fin och ska  bara målas en gång till. Så lite har jag nog hunnit med ändå om jag tänker efter.....

Nu är det snart dags för duschen och sen kommer blir det stickning framför TV:n. Ikväll är det ju Morden i Midsommer som gäller. Nice!

Inga kommentarer: