onsdag 21 december 2011

Underbar kväll!

I kväll var hela Lubesgänget på jobb ute och åt tillsammans. Min chefs nya chef (hm det lät krångligt) som ju också är avdelningens chef... var nere och vid 16-tiden hade vi möte en timme med honom. Efter det bjöd han oss alla på middag på en restaurang som heter Piccadily...tror jag det var. Förr hette de Bröderna M. Strunt samma, det var där vi var i alla fall. En helt underbar kväll, med världens goaste arbetskamrater!

När jag kom hem vid 21:30 tiden var M och R och Chiefen här. De hade lånat bilen och ska snart gå hem igen.

Jag är ganska trött nu. Det var underbart god mat och det blev både fördrink, öl och en whisky till maten. Gott!

Nu är det dags att krypa till sängs. Ska morgondagen bli lika intensiv som den har varit de senaste dagarna, behöver jag verkligen min nattsömn...

Inga kommentarer: