fredag 9 december 2011

Så var det fredag igen!

Jag bestämde mig för att bli hemma idag. Efter pärsen i går, känns det bäst att vara hemma från jobb idag. Har fortfarande ont i magen när jag har ätit men har inte behövt kräka fler gånger. Men känner mig darrig och mör.

Fick ett gulligt sms av min chef i morse, där hon undrade hur jag mådde och frågade om jag kom på julfesten. Men jag skickade svar att jag blev hemma och att jag inte kom på julfesten. Inte kul när man inte vågar äta något. Vi ska ha mat från Sankt Marcus Vinkällare och den är supergod. Så jag är lite deppig för att det inte blir någon julfest för min del. Men som jag känner mig nu är det nog bäst att vara hemma och hålla sig nära toaletten.

Nu ska jag diska upp och börja röra lite. Sen ska jag försöka läsa ut boken Bedragen av Katerina Janousch. Den är bra men obehaglig att läsa, för det är många minnen som väcks till livs..

Inga kommentarer: