torsdag 22 december 2011

Röd kofta- del 2

Efter jobb, styrde jag stegen mot Lindex och tittade på den röda koftan. Och jag bestämde mig för att köpa den. På vägen till bussen slank jag inom om på H & M och där hittade jag en röd t-shirt och ett par strumpor som jag köpte. Har tagit bilder med min mobil och bilderna blev inte bra, men jag ville visa hur de ser ut. Jag är jättenöjd!


Eftermiddagen på jobb har tack och lov varit lugn, så det är bara att hoppas att morgondagen blir likadan. Men i morgon jobbar vi bara till 13:00. Egentligen är det heldag, men företaget bjöd oss på tiden. Härligt!

Nu sitter MP och jag och tittar på Criminal Minds. Ja, MP tittar ordentligt och jag tittar då och då..

Tänk i morgon är det lillejulafton, och I kommer från Stockholm och vi ska vara hemma hos oss och äta kalkon och mysa och öppna julklappar och mysa igen. Längtar! Ens barn är det bästa som finns! Oavsett i vilken ålder de är...

Inga kommentarer: