torsdag 1 december 2011

Panduro Hobby!

Förmiddagen har inte varit lika hektisk idag. Var på möte mellan 10:00-11:00, och det gjorde att jag blev lite efter med orderna. Men jag är i fatt dem nu. Nu är det lunch och jag funderar på att ta en runda in om på Panduro Hobby. Jag är lite nyfiken på att göra en egen dörrkrans och ska se vad de har att erbjuda. Det var länge sedan jag var där och det ska bli kul att gå runt och titta.  Förr gick jag ofta dit, men jag tycker de har blivit så dyra med allting. Vad tycker ni om Panduro Hobby?


2 kommentarer:

Josefine sa...

Panduro tjänar alltid pengar på mig! Jag brukar nästan köpa någonting när jag är där, blir helt salig! Dock så räcker ofta inte tiden till att pyssla ihop något, så det ligger massa halvfärdigt i mina pyssellådor vilket är synd...

Tant A sa...

Ja, de vet verkligen hur de ska ta betalt! Men det är ju så sjukt fina saker. Och fast jag fick punga ut med nästan 200:- idag, är jag jättenöjd! Men pyssla försöker jag göra när jag kan. Tar det som kvalitetstid med mig själv! Lite egoistisk måste man vara. Och nu har jag fördelen att ha vuxna barn, så min "egen-tid" med mig själv är en lyx jag kan unna mig utan dåligt samvete!