måndag 26 december 2011

Inte långt kvar...

av 2011-års jul. Lite vemodigt känns det allt, eller hur? Och inte blev det speciellt mycket gjort av det jag hade tänkt idag.

Visst har vi passat Chiefen och jag har varit ut med hundarna. Läst har jag också gjort. Men det blev aldrig av att jag lade pussel, tyvärr. Har känt mig jättehängig i eftermiddag. Varje gång jag har rest mig, har det snurrat till i huvudet och jag har blivit yr. Men jag har inte ont någonstans. Har bara varit konstigt yr. Men det går nog över, får försöka lägga mig lite tidigare i kväll. I morgon är det jobbedag igen!

Och någon snö har vi inte fått, så man får väl börja lägga in vårbilder här på bloggen. Det hjälpte ju inte med snöbilder. Och nu vill jag definitivt inte ha någon snö, julen är ju slut!

Foto: Tant A

2 kommentarer:

zwampe sa...

Nä nu är ju julen över och då kan ju snön kvitta...Hoppas yrseln ger med sig.
Fin blogg du har=)

Tant A sa...

Håller verkligen med dig! Men det värsta är ju att det kan komma snö ändå :-(. Men det nästan för varmt för det, åtminsotne här nere i Trelleborg!

Yrseln har faktiskt gett med sig! Kan ha varit trötthet efter en intensiv jul. Man är ju ingen ungdom längre, he,he.

Vad glad jag blev att du tycker om bloggen! Tack :-)!