tisdag 27 december 2011

På mellandagsrean

såg jag MASSOR av saker som jag ska lägga till min "vill ha" lista. Ska försöka lägga in bilder på det, men orkar inte i kväll. Men jag har sett jättemånga saker, både till mig själv och till hemmet. Fast rätt många av dem var inte på rea. Suck!

Eftermiddagen på jobb var inte fullt så lugn som förmiddagen. Lite mer order kom in, men det ringde inte så jättemycket. Hoppas resten av veckan blir lika lugn, för då blir det en bra avslutning på året.

Är trött som ett helt ålderdomshem idag. Har sovit dåligt i natt, för någon BLÅDÅRE har roat sig med att smälla raketer. Och detta fast det är förbjudet. I Trelleborg får man bara smälla raketert på nyårsafton mellan 16:00-04:00. Men detta måste ha gått visa hönshjärnor spårlöst förbi.

Och alla ni som har hundar som är rädda för rakteter, vet vad det innebär. Nattsömn = forget it. Hade jag haft personen framför mig hade jag nog STRYPT honom/henne.

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigare än igår och håller tummar, att hönshjärnorna ligger och sover.

Inga kommentarer: