onsdag 28 december 2011

Spookie eller vad?

Glömde ju berätta en liten spookie grej, ja åtminstone tycker jag det. Som ni vet kostade min nya väska 449:- och så var den ju på rea för halva priset, så jag gav 224.50 för den.

När jag sen kom hem och öppnade min mail, så hade jag fått det här mailet;

Hej A...P....!
Du ska få tillbaka 224,00 SEK.

Anledningen till detta kan vara att du t.ex. har returnerat varor eller betalat för mycket. Återbetalningen avser faktura med OCR .........................

För att få tillbaka dina pengar kan du följa länken nedan, så att du kommer till vårt återbetalningsformulär. Där kan du fylla i de uppgifter vi behöver för att kunna genomföra återbetalningen.

osv, osv...

Ha en trevlig dag!
Klarna

Vad tycker ni? Jag tycker i alla fall att det är SPOOKIE!  Men samtidigt känns det rätt att jag köpte väskan...

2 kommentarer:

zwampe sa...

vågar du fylla i uppgifter?
bra pris på väskan=)

Tant A sa...

Zwampe: ja, jag vågar. De skickade med en kopia på fakturan, så det stämmer att den var dubbelbetald. Visst är det spookie?Så nu är jag extra glad för min BILLIGA väska :-)..


KKungamanda: har varit inne på på länkarna! :-)