onsdag 16 november 2011

Trött!

Känner mig lite trött i kväll. Det har varit en tuff dag på jobb och det känns i ögonen och huvudet. Det blev ännu mer att göra i eftermiddags och jag satt kvar på jobb tills klockan nästan var 17:00. Men det kändes bra att få undan det värsta inför morgondagen

Jag tog bussen hem ikväll och somnade som en liten gris, redan innan vi hann ut på morotvägen. Det är ganska mysigt att halvsova på bussen. Eller hur?

MP höll på med maten när jag kom hem och det var mysigt att sätta sig vid dukat borde. Sen diskade jag och har precis duschat och ska snart sätta på TV:n. Mycket mer blir det inte i kväll.

Sov ganska så dåligt i natt. Hostan som jag trodde var borta, behagade hälsa på igen. Och det är svårt att somna om, när man väl har vaknat. Så det blir till att försöka komma i säng lite tidigare i kväll...


Foto: Tant A

Inga kommentarer: