lördag 26 november 2011

Lördag = mys med älsklingen!

Dotterns 18-års fest igår gick bra! Så tack A & Co för att ni skötte er så bra! Och tack igen, goaste vännerna B & A, för att vi fick våldgästa er! Ni är bäst!

Idag har MP och jag hälsat på MP:s pappa i Tygelsjö. Vi tog Eyla med oss och släppte henne lös nere på ängarna som ligger mellan Klagshamn och Gessie. Oj, vad hon sprang! Det blåste så mycket, så jag kände ingen lust att ta med någon kamera. Men där är så otroligt vackert, så jag ska försöka lägga in någon gammal bild jag har tagit innan.

Nu på eftermiddagen är A på ishockey och sen ska hon vidare till pojkvännen och kommer inte hem förrän i morgon. Så det blir en myslördag med min älskade MP!

Nu är det dags för fika med överbliven tårta från igår och en god kopp kaffe.

Inga kommentarer: