fredag 25 november 2011

L300 Anti Age system

Jag provade ju L300-serien för torr hy, för någon vecka sedan. Blev  inte så jätteförtjust i den. Ja, krämerna var bra, det var rengöringsmjölken jag inte var så glad för. Tyckte inte jag kände mig riktigt ren, när jag använde den. Men den har hjälpt kanonbra, både ögonkrämen och dag- och nattkrämen. Men eftersom jag inte känner att jag behöver den längre, kommer jag att låta min dotter få den. Hon använder den serien.

Men jag har inte dumpat L300 för det! Istället fortsätter jag med Anti-Age-serien som passar mig  mycket bättre. Dels älskar jag rengöringsmoussen och jag känner mig REN när jag använder den. Och både ögon-, dag- och natt kräm är kanonsköna. Så letar ni efter någon billig OCH effektiv hudvårdsserie, kan jag verkligen rekommendera den här!




Inga kommentarer: