måndag 14 november 2011

L300!

Ja, det blev ett inköp av rengöringsmjölk, natt-och dagkräm och en ögonkräm i L300-serien. Jag var inne om på Kronans Droghandel (häftigt namn tycker jag!) och köpte det. En jättetrevlig tjej hjälpte mig och hon trodde att jag hade fått någon typ av överreaktion. Dels för att jag hade ätit penicillin och eventuellt kunde det vara något i min nuvarande ansiktskräm som gjorde det.

Hon tyckte jag gjorde rätt i att testa den rosa serien i L300, för den är just för torr/känslig hy. Man ska inte ha för starka produkter i ansiktet om det inte finns speciella behov för det. Hon var duktig och kunde verkligen berätta och förklara. För en gångs skull en som inte vill tvinga på en svindyra produkter!

Berättar efter någon vecka hur det går, om det har blivit bättre!

Nu har jag slutat och ska stänga ner datorn. Ska träffa min gamla arbetskamrat A på Espresso House om 10 minuter. Ska bli så jättekul!

Inga kommentarer: