tisdag 8 november 2011

Lunchtime!



Nu börjar lunchen och i dag tänkte jag ta en runda på stan och titta på PUSSEL. Ja, ni läser rätt, jag skrev pussel. Och varför ska jag nu göra det? Ge bort det? Nä, faktiskt inte. Jag tänker leta efter ett till mig själv. Jag har alltid gillat att lägga pussel och har gjort det under många, många år. Men så tog jag en paus från det på ett par å, men nu har jag blivit lite sugen igen! Det är otroligt avkopplande och spännande att sitta och leta bitar och försöka få i hop det. Och man tänker så bra när man pusslar, tycker jag!




Men jag är lite kräsen när det gäller pussel. Jag vill inte ha vad för något som helst, utan bilden måste tilltala mig och tanken är kanske att jag ska kunna rama in den och sätta upp den. Om den är fin vill säga.

Så nu bär det av på pusseljakt!

Inga kommentarer: