torsdag 24 november 2011

Lyx!

När MP och jag kom hem ikväll, stod mig goa dotter och höll på med middagen. Och när vi hade varit ute med Eyla, kunde vi sätta oss till dukat bord. I dag blev det spaghetti med köttfärssås. Jättegott! Tack A!

Skönt att det är kväll nu. Det har varit en otroligt intensiv, rolig och klurig dag. Det har funkat jättebra med telefoner och nu på eftermiddagen fick vi en länk som vi kunde logga in oss på. Vi kom in på en sida, där vi kunde styra våra telefoner, dvs koda oss på middag, möte osv. Samt att vi hade adressbok till alla våra arbetskamrater. Och teknikfreak som jag är, så älskar jag det här! Det är kul med nya telefoner och just den här biten att lära sig det nya. Jag njuter!

Teknikfreak

Nu är snart den här kvällen slut och det är FREDAG i morgon. Nu ska jag koppla av med MP framför TV:n med ett av våra favoritprogram, Criminal Minds.

Det kommer att bli en annorlunda fredag. A ska ha sin 18-års fest i morgon. Alla som har 18-åringar i familjen VET vad jag pratar om... 

Inga kommentarer: