torsdag 10 november 2011

Tidig morgon -del 2

Var på jobb redan 07.20 i morse! Tyckte bussen flög fram. Hann bara sätta mig, koppla in hörlurarna och starta min ljudbok, så somnade jag. För att vakna av att min granne skulle av. Och då upptäckte jag att jag faktiskt också skulle av på samma hållplats. Tala om att få brått! Ha, ha!

Och förmiddagen har fortsatt i samma tempo. Jisses,vad jag har fått gjort mycket.! Har till och med hunnit sorterat lite i mina skåp. Nästa vecka ska vi flytta runt här på jobb och jag ska äntligen få sitta vid fönstret! I nästan ett och ett halvt års tid har jag suttit en bit in i rummet. En lugn och skön plats, men så mörk och tråkig. Men från och med nästa vecka blir det ändring på det! Ser verkligen fram emot det.

Har lunch nu och ska ut och gå lite. Och fortsätta lyssna på "Svart fjäril" av Anna Jansson. Den är så otroligt spännande!!!



Inga kommentarer: