torsdag 6 oktober 2011

Övningskörning pågår!

I kväll är min älskade dotter ute och övningskör med MP för första gången! Jag tycket det var bättre att de fick vara själva nu de första gångerna, men jag är jättespänd på hur det har gått! Hon var ganska så nervös när de skulle iväg :-) Lilla gumman, så stor hon har blivit. Fattar inte om lite dryg en månad fyller hon 18 år!

Dagen har annars varit SEG! Jag vaknade ju tidigt som bara den i morse efter världens hemskaste mardröm, som jag berättade om i mitt tidigare inlägg. Resten av dagen har segat sig fram. Vi har haft fel på telefonerna och på hela dagen har jag bara pratat med två kunder, en som ringde strax innan klockan nio i morse och en som ringde kvart i fyra. Suck, dubbelsuck till och med!

Men som tur är får vi ju in order via fax och mail också, så vi har haft att göra. Men det har ändå varit en otroligt långsam dag, som tack och lov snart är slut!

Inga kommentarer: