tisdag 25 oktober 2011

Efter lunchen

lugnade det ner sig lite på jobb..... en halvtimme. Sen började det diverse saker, som jag fick reda upp. Det blev lite spring ner till både logistikavdelningen och till ekonomiavdelningen. Ett av fallen tog nästan hela dagen att reda ut. Men nu vet jag i alla fall hur jag ska göra! Det kommer att lösa sig bra både för kunden och för företaget. Så i morgon bitti har jag tre saker jag måste göra med en gång! Spännande? Ja, faktiskt tycker jag det, när det blir så här. Det är det som är tjusningen med mitt arbete, just att varje dag inte är sig lik.

När jag kom hem, var det dags att börja med middagen. A tvättade och MP gick ut med Eyla. Egentligen skulle jag ha tränat idag, men har en förkylning på gång och jag vill inte göra den värre genom att träna. Så medan jag bloggar nu, sitter jag och dricker varm Panodil-dryck med smak av svart vinbär. Gott och lenar riktigt gott i halsen.


Förresten, boken jag jagar efter som en galning, verkar nå åtminstone Akademibokandeln i morgon eftermiddag. Så på torsdag ska jag nog kunna köpa den. Det är JÄTTELÅNGT till torsdag, tycker en otålig Tant A :-)

Inga kommentarer: