lördag 22 oktober 2011

Ny jacka!

Efter rundan på stan med MP kom jag hem med en ny jacka! Vi var inne om på Vero Moda, men de hade inte den storleken och den färgen jag ville ha, så vi gick vidare till KappAhl. Inte där i heller fanns den jackan jag hade tittat på i rätt färg eller rätt storlek. Lite besviken blev jag, men så tyckte MP att vi skulle gå in om på Intersport. Och där hittade jag en underbar parkas, som jag köpte. Märket är Touch Nine, ordinariepriset var 1400:. och de sålde den för halva priset! Bilden blev inte så bra, men det får duga.


Tant A:s nya jacka


Gick in i garnaffären och köpte garn till en ny halsduk som jag ju måste ha till min nya jacka! Härlig färg, eller hur?


Tant A:s blivande nya halsduk


Vi stannade till på Gillis Vanilli och köpte två baguetter som vi ska ha med oss ikväll.

Baguette med grillad kyckling!


I kväll ska vi till Parken här i Trelleborg. Det är musikföreningen Riffet som har höstfest. Det börjar kl 19.00 och man ska själv ha med sig mat och dryck. För vår del blir det alltså baguetterna, öl och kanske en snaps.

Det hela börjar med musik-quiz och senare blir det livemusik med the Buckaroos. Delar av gamla Wilmer X är med i bandet. Ska blir spännande att höra och se dem. Bifogar en länk på när de uppträdde på Malmöfestivalen för en del år sedan.

http://www.youtube.com/user/Svinalangan?blend=2&ob=5#p/u/2/k-keF7zHnUM

Inga kommentarer: