tisdag 18 oktober 2011

Glömsk!

Dagen har gått fort på jobb med lagom mycket att göra. Blev hämtad av MP och när jag hade satt mig i bilen och vi höll på att nästla oss igenom trafiken, kom jag på att jag hade glömt något....Just det SMÖRET! Nedrans, skrek jag rakt ut! MP hoppade högt och tittade frågande på mig och undrade vad som stod på. Jag berättad att jag hade varit ute i spöregnet på lunchen för att köpa smör. Och det hade jag nu glömt i kylen på jobb. MP undrade om han skulle vända och köra tillbaka. Men vi gjorde det aldrig, smöret räcker nog till i morgon. Men så kan det gå när man inte har alla hjärnceller samlade, eller hur?

I dag har vädret varit så där riktigt ruggigt höstväder, som jag bara avskyr. Vill ha sol och värme! Men det är klart, höstdagar kan vara fina också. Men det är bara så sällan de där riktigt fina dagarna dyker upp.

Nu ska jag träna lite, sen blir det en lång varm dusch. Jag har förmågan att skjuta upp axlarna så de sitter under öronen när jag fryser och det har jag gjort nästan hela dagen, Resultatet blir att jag går omkring och har jätteont i axlarna. Brrrrr!

Inga kommentarer: