måndag 17 oktober 2011

Fri surf!

Var ju inne om på Telenor på lunchen och killen jag pratade med var väldigt hjälpsam! Han kollade upp mitt abonnemang och såg bl a att jag tydligen hade två försäkringar tecknade, vilket han tyckte var konstigt...och det gjorde jag med. Det som var mest konstigt var att försäkringarna jag hade var på två gamla mobiler som jag inte har kvar... Så nu undrar man ju hur de tidigare försäljarna har burit sig åt. Men den här killen var jättetrevlig. Han bad faktiskt om ursäkt för att de inte hade kollat upp det tidigare. Ovanligt, tycker jag. Efter min "lunchdejt" på Telenor blev i alla fall resultatet att jag nu har fri surf, 3000 fria sms och ett abonnemang som kostar mig 150:- mindre i månaden. Man niger väl så fint och tackar och tar emot, eller hur?

Nu i kväll har vi varit i väg och veckohandlat och precis ätit varsin god pastasallad. Om en stund ska jag träna och sen efter det blir det lite tv:tittande medan jag knåpar vidare på min halsduk.


Inga kommentarer: