måndag 3 oktober 2011

Biljetten fixad!

Jajamän, jag lyckades att få tag i en biljett till Bokens dag den 7 november. Det ska bli så otroligt kul att få träffa min favoritförfattare Anna Jansson. Fattar knappt att det är sant. Men det är det, här ser ni beviset:



Nu är måndagen avklarad i alla fall. Det var lite segt på förmiddagen, men efter lunch började det helt plötsligt ringa som bara den. Men det är bara kul, för då går tiden fortare. Och våra kunder är så himla trevliga och gulliga, så det är ett sant nöje att prata med dem!

Nu ikväll har vi varit och veckohandlat och jag har till och med hunnit träna 25 minuter. Det gick snabbt idag och nu är jag helt slut. Det enda som börjar bli tråkigt är musiken. Jag tycker jag kan alla låtar vi det här laget. Är det någon som kan ge mig tips på bra "tränings"-musik? Gärna som man kan hålla högt tempo till? I så fall får ni gärna höra av er med förslag...

Inga kommentarer: