torsdag 20 oktober 2011

Eftermiddagen

blev inte mycket bättre än förmiddagen! Jisses, vilken skillnad mot tidigare i veckan. Men roligt, roligt! Njuter när jag har mycket att göra och man får kniviga fall att reda ut. Jobbar som allra bäst då.

Jag var ju och tittade på jacka...igen, på lunchen, men jag hann inte prova dem. men nu står valet mellan den till vänster här nedan som finns på KappAhl Men då ska det vara den röda, som jag givetvis inte hittade någon bild på och inte hann ta någon med mobilen i heller! Den andra jackan finns på Vero Moda och finns i beige eller blått.




KappAhl-jackan till vänster...fast det ska vara i rött






Vero Moda-jackan i beige




Vero Moda-jackan i blått.



På lördag ska jag dra med mig MP ner på stan, så får han också säga vad han tycker! En ny jacka behöver jag i alla fall och vi får se vilken det blir.


Nu ska jag trampa på cross-trainern en stund, sen väntar Criminal Minds på tv.

Inga kommentarer: