onsdag 26 oktober 2011

Äntligen min!

Nu ÄNTLIGEN har jag den tredje EFTERLÄNGTADE boken om Elsa! Behöver jag säga att jag är överlycklig?



Ja, som jag skrev innan idag, så har jag varit effektiv och fått undan de mest kniviga sakerna. Så jag känner mig ganska stolt över mig själv. Och detta trots att febern har härjat i kroppen. Men nu är det bara två dagar kvar till, så det ska jag klara av. Jag är ju seg, så det bör ju gå ha, ha

Ikväll var älskade sonen här med sin flickvän och lånade bilen. De skulle åka och handla och ville att vi skulle passa Chiefen under tiden. Och det vill vi ju så jättegärna, för det är världens gulligaste hund! Och stor har han blivit mån ni tro!

A är på ishockey, så just nu är det bara jag och MP hemma. Men sonen och hans flickvän kommer så fort de har handlat.

Nu ska jag in och ta en varm dusch, ta en varm kopp av Panodilunderverksdrycken och sätta mig med stickningen framför TV:n. Mer än så orkar jag inte i kväll...

Inga kommentarer: