fredag 9 oktober 2009

Vilken dag

det har varit idag! Det har varit rena snurren på jobb. Med en gång i morse, när jag öppnade min mail, började det ramla in filer, med adresser på nya kunder. Dessa filer kommer från externa telemarketing bolag, som ringer för vår räkning, i syfte att dra in nya kunder till oss. Dessa filer ska justeras och kontrolleras och printas ut för stansning. Vilket ligger på mig.... Har jag i och för sig inget emot, men inte när det blir fel. Och det blev det idag! Filerna började rassla ner i dubbla upplagor. Inte nog med det, de skickade även filer som vi hade fått....förra veckan!! Suck! Så jag hade ett par timmars trixande framför mig och till slut blev det rätt....

När det äntligen blev lunch tog jag min mp3, kamera och gick en lång runda i det underbara vädret. Några bilder blev det....






Nu är det i alla fall fredag och nu när jag sitter här framför datorn, passar jag på att njuta av en ny whisky som MP hade med sig hem igår. Den heter The Speyside, en 15-årig Singel Highland Malt whisky. Mycket god!

Inga kommentarer: