lördag 10 oktober 2009

Jag har varit

otrogen. Måste bekänna det. Nja, nu är det inte så allvarligt, som det låter, jag lovar. :-). Det är så, i förra veckan ville min dotter, att jag skulle beställa tid till henne, hos någon frisör här i Trelleborg. Hon skulle fotograferas i skolan i måndags och behövde klippa sig. Så jag fick ringa runt och fick napp hos en frisör.

Sagt och gjort, i lördags, förra helgen, var jag med dottern hos frisören, och jag blev så imponerad av hur de klippte henne. Inte nog med att det blev en kanonbra klippning, de verkade så proffsiga. Så jag beställde faktiskt tid till mig själv och fick tid till idag. Så halv tio bänkade jag mig hos min nya frisör och var så nöjd när jag gick därfrån, så jag bestämde mig för att fortsätta gå där!

Efter frisörbesöket, satte MP, jag och hundarna oss i bilen och så bar det av till Malmö. Vi hade lovat min syster, att hjälpa henne lite i hennes nya lägenhet. Hundarna tyckte det var kanon, att få ströva omkring i henne lilla trädgård.

Efter ett par timmar hos syrran bar det av till affären, för att inhandla lite god mat till kvällen. Vi är barnlediga och har bara oss själva att tänka på. Så resten av lördagen tillbringar vi här hemma, med god mat och någon bra film...




Givetvis får vi hålla lite koll, på hur det går i fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark. Det blir nog svårt att slå Danmark, men håller vi tummarna för Sverige! Heja Sverige!!!!!


Inga kommentarer: