torsdag 22 oktober 2009

Näst sista dagen

innan helgen har gått ovanligt fort. Och skönt är väl det egentligen, eller hur?


På torsdagar har vi öppet på kundtjänst till kl 18. Vi har ett rullande schema på jobb, som innebär, att var tredje torsdag jobbar vi mellan 10-18. Faktiskt rätt skönt, för man får lite sovmorgon, samtidigt som det är lite lugnare på kvällen, än vad det brukar vara på dagen.

Men i och med att vi har så mycket att göra på jobb, valde jag att komma in redan kvart i nio. Men det var helt ok, för jag fick ändå sova en timme längre, vilket kändes som rena lyxen. :-)

Ledsamt nog så missade jag ju-jutsu träningen idag. Känns så fel, när man vill, men inte hinner. Men jag körde ett pass med min sk styrketräning när jag kom hem, så jag fick i alla fall "slita" lite....


Nu väntar sängen och i morgon är det ........FREDAG! I JUST LOVE IT!


Inga kommentarer: