måndag 12 oktober 2009

Det har varit

en lång måndag.

Som vanligt kom inte sonen hem förrän bortåt midnatt. Tydligen hade de ställt in några tåg från Helsingborg till Malmö, och det gjorde att han missade bussen (den han hade tänkt ta..) till Trelleborg. Veta att han satt i Malmö (på Centralstationen av alla ställen) och väntade på bussen i 40 minuter, gjorde ju att jag inte fick en blund i ögonen förrän han var hemma. Suck!
:-(

Sen hade jag svårt att somna om och hela dagen har jag känt mig så seg... inte trött och sömnig utan seg....

På jobb har datorerna krånglat, det var något kabel fel i Bromölla, som gjorde att de inte kom igång förrän vid 12-tiden. Så allt blev så jätteförsenat, alla blev stressade och kunderna sura för att de fick ringa igen.

Slutade 17.00, blev hämtad av MP och sen körde vi till syrran och MP hjälpte henne borra upp två lampor, som hon skulle ha i köket. Och så hjälptes vi alla åt att montera hantag, på alla hennes skåpsluckor.

Var hemma vid 20-tiden och snabbt värmde jag lite pytt i panna och stekte några ägg till MP och mig själv. De andra hade redan ätit.

MP har hjälpt mig att lägga in en ny ljudbok. Har ju försökt lyssna på Flyga drake, men nej, den var jag inte alls på humör för att lyssna på. Fick Camilla Läckbergs samtliga böcker på ett usb-minne av min arbetskollega och nu ska jag börja lyssna på den första boken, Is prinsessan. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: