onsdag 7 oktober 2009

Onsdag

är en dag jag inte tycker om. Fråga mig inte varför, det är bara så. Många tycker att måndagen är värst, men det gör inte jag. Utan för mig är onsdagen värst. Förmodligen för att den ligger mitt i veckan och och man tycker det är så lååångt kvar till helgen. Fast det är det ju egentligen inte... Så knäppt, va?

Har åkt buss nu ett par dagar och har lyssnat färdigt på min ljudbok, den tredje och sista delen i Stieg Larssons Milleniumserie. Jag tycker den har varit jättebra! Det blir svårt att hitta något som kommer att fängsla mig lika mycket. Många på jobb har pratat om Flyga drake och Tusen strålande solar av Khaled Hosseini. Så det blir nog Flyga drake...

Nu har jag precis duschat och efter 22-nyheterna är det dags för hundarnas nattrunda, sen ska jag krypa till kojs och vila min träningsvärkströtta kropp....

Inga kommentarer: