fredag 30 oktober 2009

Jag vaknade

tidigt i morse. Kändes konstigt att vakna av sig själv och inte bli väckt av en klocka. Hade tagit ledigt idag, eftersom jag hade flextimmar att ta ut. Passsade bra, när vi ändå bara hade 5 timmars arbetsdag idag. MP hade redan gått upp, han hade en tandläkartid att passa och gav sig iväg strax innan 07.00.

Vid halv åtta gick jag upp, tvättade mig, tittade på termometern, som visade + 4 . Klädde på mig varmt och sen tog jag hundana och gick ut på en långrunda som varade nästan en timme.Det var kallt ute, men helt vindstilla.



Mötte MP på väg hem, han kom från tandläkaren och hade köpt nybakta bullar till frukost. Efter frukosten, städade vi, men det gick fort, för vi var många som hjälptes åt. Resten av dagen har gått i ett lugnt tempo. Har känt mig seg, mår ju inte så bra. Har småfeber, ont i huvudet och halsen och näsan är ömsom täppt och ömsom rinner den. Blir deppig när jag känner mig så här. :-(

Ikväll blir det lite tv-tittande. Kanske man "festar" till det med en skräckfilm, med tanke på att det är Halloween-helg.....

Inga kommentarer: