lördag 3 oktober 2009

Höstrusk!

Det är det ENDA ord som kan beskriva dagens väder. Men jag måste erkänna, att det är rätt mysigt, speciellt när man fortfarande kan sitta på vår inglasade balkong (med värmeelementet på) och ha det skönt. Det är ett riktigt inne-sittar väder....


MEN, med två hundar som kräver att få komma ut många gånger om dagen, är det bara att klä på sig stövlar och regnkläder och ett glatt humör, för ut måste de ju... Jag kan ändå tycka, att om man följer regeln: Kläder efter väder, är det ganska mysigt att vara ute, när vinden viner i håret... . :-).
Passar som alltid på att ha kameran med mig och ibland kan man få några bra bilder som speglar årstiden..


Och eftersom jag älskar att ta närbilder, försöker jag alltid hålla utkik efter bra motiv. Inte alltid lätt när det blåser, det gäller att ha tålamod....


Inga kommentarer: